1 Haziran 2010 Salı

soğuk çarşaf

Çok güzel bir mektup yazdım mesela Yasemine. Çekmeceye koydum. Güya bugün zarf alacaktım. Unuttum. Zarf almayı ve sonrasında da göndermeyi hatırlayana kadar yazar dururum diye kendimi avuttum.


Ojelerimi yedim. Gerginlikten değil de sıkıntıdan. Bir saat uyuyabildim dün gece sadece. O yüzden gözlerimi zor açık tutuyorum bugün. Sonra bir baktım arada ojelerimi yemişim.

Tek istediğim yumuşak bir yastık, soğuk bir çarşaf ve uyku arasında ayaklarımın yerini her değiştirişimde buz gibi yerler bulmak.

Öğlen yemekte hem işyerinden arkadaşlarım vardı hem de kadim bir dostum. Amma geçmiş biriktirmişiz yahu. Bozdurmaya kıyamam...

1 yorum :

  1. yasemin dedi ki...

    heyy unutmayalim gonderelim mektubumuzu bak sirf seni okumaya geldim su sitarbaksa. cem'in uykusundan caliyom su anda :D