13 Mayıs 2010 Perşembe

Kesişim

Bu sabah çok erken uyandım. Bitmesine üç beş sayfa kalan kitabımı okudum o sessizlikte. Güneş doğdu. Yeni günde içimdeki en büyük istek mektup yazmaktı. El yazısıyla, satır satır. Yasemine yazmak istedim. Bitirdiğim kitabı geçenlerde o da okumuştu. Geçen haftalarda bir telefon sohbeti yapmıştık uzun uzun. Sussam anlayacaktı beni. Konuştum. Konuşmama rağmen yine de anlaşıldığımı hissettim. Kitabı okurken de şaşkınlıkla gördüm ki Yaseminle yaptığım sohbetteki pek çok cümle geçiyor kitaptaki iki dostun mektuplaşmalarında. Şaşırdım kaldım.


Bir kağıt kalem alsam elime. Yazsam…. Köşebaşındaki postaneye gitsem yarın mesela. Pullayıp göndersem.

Dip: Fotoğrafı kitap bitince, güneş doğarken çektim. Kaplumbağanın yatağında okumuştum kitabı. Yattığım yerden görünen sardunya ve gün doğumu.

2 yorum :

  1. yasemin dedi ki...

    yazdın mı? gönderdin mii :-)

  2. hayal dedi ki...

    Günün en güzel ve en sevdiğim saati. Artık bebişler benden çok seviyor olmalı o saati ki, erkenden uyanıp saatlerimi bana bırakmıyorlar. Yakında, umuyorum, herkes uyurken ben gene benle gündoğumunda başbaşa kalabilmeyi :)